tisdag 27 augusti 2013

Planer för trädgården...

Nästa år kommer vi lägga mer fokus på trädgården och jag har redan massor med planer.
En Pergola i vitt där vi idag har en ful rabatt vid slutet av grusparkeringen. Där vill jag ha humle som klättrar så det blir lummigt.
Jag försöker även få min kära att förstå tjusningen med stora stenar =) Vi har massor med mellan stora stenar på tomten men jag skulle vilja ha hem lite större modeller som stilleben vid te.x Pergolan.
Ja jag har ju några månader på mig att övertala honom =) haha.
Jag önskar mig en trädgård som inte innefattar massor med "stå med rumpan i luften" och rensa ogräs.
Jag vill ha en vildvuxen men inom gränser, klara sig själv trädgård =)

Ta hand om er....
Veronica.



2 kommentarer:

  1. vilka bra idèr du har.
    Med den konstnärliga ådran skulle du ju måla något fint på sten;-)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  2. Tack =)Haha ja det kanske vore något.

    Detsamma till dig.

    Kram Veronica.

    SvaraRadera