onsdag 22 januari 2014

Att ha shoppat sig lite...

Idag när jag slutat jobbet så for jag iväg som ett skott mot Ikea.
Har dreglat efter en köksstång som dom fått in som nyhet.
Blank och fin med krokar som man trär in i stången och som inte kan flyga iväg om man råkar dra i handduken en smula för hastigt.
Å vad nöjd jag är.
Det blev även 2 nya handdukar, 1 till disken och 1 till att kunna torka händerna på.
Perfekt att slippa springa över hela köket för att nå en handduk, nu hänger dom bakom ryggen när man står vid diskhon.

Hoppas ni haft en fin dag.
Ta hand om er...
Veronica.







5 kommentarer:

  1. Så fint kök du har, faktiskt lite likt vårt kök :)
    VI har också panel på väggarna och kök från IKEA med panelliknande utseende. Din bänkskiva är verkligen jättefin, det ser så rustikt och vackert ut!

    SvaraRadera
  2. Det där blev ju jättebra! Jag skulle med behöva ett ställe att ha kökshanddukar på men har inte klurat ut något bra än....
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  3. Susanne:
    Tack så mycket =)
    Blev nyfiken och ger mig in en sväng på din blogg =)
    Ha en fin kväll.

    Anna:
    Det är verkligen jätteskönt att ha ordnat med handdukarna, så lite som underlättar i vardagen så mycket =)
    Kram.

    SvaraRadera
  4. En sådan stång skulle jag behöva köpa, vi har den andra som du beskriver som inte är så bra. Vet inte hur många gånger som haken trillar i golvet med ett dån.

    Hittade hit av en slump genom Anna, vilken fin blogg du har med massa inspiration hemma. Vi håller också på att renovera. Jag var nästan iväg och köpa den stora stålklockan som du har på väggen, men det blev en annan - så länge - för jag älskar den!

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Hej Linda

    Så kul att du tittar in hos mig =) Välkommen.
    Ja jag tycker verkligen denna stång är genomtänkt och snygg =)
    Har du en blogg?
    Önskar dig en trevlig kväll.

    Mvh Veronica.

    SvaraRadera