onsdag 4 juni 2014

Klocka..

För några år sedan så fick jag en klocka av min far.
Den fick han för länge sedan av en man han hade hjälpt med något och denna mannen tillverkade dessa.
Det finns inte så många av den och jag är väldigt rädd om den och tycker den är så vacker.
Alla tillbehör finns till den så man kan hänga upp den, men jag tycker den gör sig finast i trälådan där den ligger på sin mörkblå sammetskudde.

Vi planerar att måla i hallen på nedervåningen och lägga in ett mörkbrunt skifferliknande golv och måla väggarna i bruten vit på alla väggar utom den rakt fram.
Där vill jag ha någon av dessa tapeter längre ner.
Tror det blir fint till det mörka golvet och vita skänken.
Vilken tycker du skulle passa bäst? (Dåliga bilder tyvärr)
Dom är brun/guld randiga eller röd/guld randiga.

Kramar.





1 kommentar:

  1. Jag fastnade för den första och sista. De skulle nog bli riktigt fina båda två. Kram

    SvaraRadera