tisdag 2 september 2014

Hallen på övervåningen.

På vår semester på Öland fyndade vi 2 stora lyktor till ett kalaspris.
Den ena hamnade på övervåningen i hallen och den andra i sovrummet.
Jag har låtsasblockljus i dom som tänds varje kväll och släcker sig själva efter 4 timmar.
Perfekt eftersom jag inte vågar lämna övervåningen med tända ljus.
Nu flämtar lågorna ändå när man kommer upp för trappen, så mysigt.
I lyktorna har vi stenar som vi hittade på stränderna på Öland och sjöstjärnor.
Jag gillar att samla på mig minnen.

Kram.








3 kommentarer:

  1. Meen guud vilke lykta :) Jättefint... Fin hall också.
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lykta! Sådana ljus har jag också funderat på. Och skinnet på golvet var faktiskt jättefint det med. Bra inköp!

    SvaraRadera
  3. Jättefint alltihop, precis min smak!

    SvaraRadera