tisdag 14 maj 2013

Sjukstuga...

Fy, jag har blivit sjuk. Inte sjuk så jag håller mig hemma från jobbet sjuk, men sjuk så jag är orkeslös och febrig.
Men vad gör det när vitrinskåpet äntligen kommit =) Det blir en liten bild så fort vi monterat ihop det.
Idag bjuds det på en bild på matsalsgruppen, gardinerna som saknas på bilderna är beställda och kommer den 25:e så än sålänge är det lite "naket" Även blommor ska inhandlas.
Från matsalen kommer man ut på altanen, in i köket och även ut i vardagsrummet. Jag gillar att det är en central del av undervåningen.

Ta hand om er.
Veronica.

Huset man ser genom fönstret är vårt vedförråd och verkstad.

 Matsalen har 2 fönster och 1 altandörr ut.


4 kommentarer:

  1. Godmorgon i stugan!
    Som alltid, finfint.
    Du skulle ha blive inredare i ditt yrke;-)
    Allt blir bara så bra!

    ha en fin dag.
    /G

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!!

    / G

    SvaraRadera
  3. Tack snälla, jag mår lite bättre idag.
    Inredning är mitt stora intresse och inredare vore verkligen ett drömjobb =)
    Ha en fin dag.

    SvaraRadera