söndag 12 maj 2013

Social dag...

Idag har vi haft besök mest hela dagen =) Härligt.
Vi fick fina blommor och en spegel till hallen som jag önskat mig och en fin ljuslykta.
Hallen ska vi så småningom lägga in nytt golv i som blir ljusgrått och väggarna ska bli ljustljust grå.
Man ser in i vardagsrummet från hallen sett och även in i köket. Trappen går upp till övervåningen från hallen med. ( Det vita i vänstra hörnet)
Trappen är det en trist plasmatta i men när orken finns ska jag slita bort den och måla stegen vita.
Tyvärr något suddiga bilder då min mobil kamera ej är så bra....

Ta hand om er.
Veronica.

3 kommentarer:

  1. Alltid lika skoj att kika in här hos dig. Du har så fin inredning och bra smak på allt. Imponerande;-)
    I like!!
    Ha en trevlig vecka!// G

    SvaraRadera
  2. Å tusen tack vad glad jag blir, hoppas du kommer gilla det jag i fortsättningen lägger in med =)Detsamma önskar jag dig. Veronica.

    SvaraRadera
  3. Jisses vilken fin grupp! ;)

    SvaraRadera