torsdag 4 juli 2013

Ledig dag...

Idag har jag varit ledig och började morgonen med en väldigt lång sovmorgon, skönt.
Vi är otroligt glada att vi bor där vi bor och att ha skogen precis utanför  tomten.
Jag tog en liten promenad idag och hamnade på olika loppisar där jag inte handlade något.
Däremot handlade jag lite på Handelsträdgården, där blev det två krukor och bambupinnar.
När jag kom hem så" Ernst"ade jag lite =) och målade bambupinnarna vita och band ihop dom. Tanken är att vi ska ha perenner i krukorna med klängväxter som slingrar sig längst pinnarna.
Den väggen som jag ställde krukorna vid är "fulsidan" och något var tvunget att fylla upp den tomma väggen.
Jag tycker det blev bra.
Nu ska det bara handlas blommor.

Ta hand om er......
Veronica.

Underbart med naturen utanför.
 Mitt" konstverk" =)

 Blir nog bra när det kommer i lite växter...Ytterdörren ska senare bytas till en vit med fönster i.

2 kommentarer:

  1. Det bästa med dig är ju att du är så bra på allt du gör;-)
    Trevlig helg till er!!

    / G

    SvaraRadera
  2. :-) Tack och en fantastisk helg önskar jag dig :-)

    SvaraRadera