fredag 19 juli 2013

När man inte kan sitta still....

Typiskt mig.
Semester men kan jag sitta ner?!! Nej..
Nu är jag i full gång och slipar den otroligt skabbiga dörren till boden. ( Jag gillar inte shabby chic haha )
Lite före bilder och efter kommer.......efter.
Ja.
Och i morgon ska vi såga ner Guldregnen som vi har på vardera sida om infarten.
Dom är tokstora och livsfarliga när man ska köra ut för man ser inte riktigt vägen utanför och även giftiga på riktigt så nu ska dom väck.
Kommer bli en smula naket där men jag får helt enkelt hitte på något bra istället.
Hoppas ni har det finfint.

Ta hand om er....
Veronica.

P.s Jag hittade ett till brickbord och målar även det =) sedan ska bara brickor hittas så är det klart..

Blä...

Jag kör ett dödsryck...

2 kommentarer:

  1. Det var den snyggaste arbetare jag sett på länge;-)
    Vad fint det blir.
    Bra jobbat på semestern, glöm inte intaga mycket vätska i denna värmen.;-)

    SvaraRadera
  2. Haha tackar =)
    Nej det är ju just det att komma ihåg att dricka mycket.
    Jag ska försöka tänka på det =)
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera