tisdag 17 december 2013

Färdigpyntat för julen...

Nu är det klart med julpyntningen här hemma så gott som på granen som vi ska ha ute på altanen vid matsalen.
Då kan vi se den när vi sitter och mumsar julmat.
Jag har fyllt år i helgen och blivit firad ordentligt och fick en massa fina paket, bl.a hornet jag önskade mig mest.
Den hänger nu i vardagsrummet ovanför tv:n och jag blev så nöjd =)

Idag är jag ledig och i eftermiddag ska jag åka in till stan och möta upp min kära, vi ska inhandla panelskivorna till överhallen =)
Golvet är lagt nu och bilder kommer när vi satt panelerna.

Ta hand om er...
Veronica.





Mistel =)



4 kommentarer:

  1. Tack snälla =)

    Tittade in hos dig och himla fint hos dig med.
    Så juligt.
    Ett stort Grattis till er fina son.
    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  2. Det blir bara finare och finare hemma hos er.
    Vad du är händig med allt.
    Det blir ju så bra.
    Önskar Er en riktigt God, härlig, avkopplande jul med massa godis,
    gooo mat och mycket kärlek, i ert vackra hem.

    Kram duktiga du!!!

    SvaraRadera
  3. Å tack snälla.
    Så fint skrivet av dig.
    Jag önskar dig en helt underbar jul och ett riktigt Gott nytt år.

    Kram Veronica.

    SvaraRadera