lördag 28 december 2013

Fortsättning..

Hej på er =)
Här har det varit dåligt med inlägg men nu kommer ett litet =)
Jag har fyllt år, jobbat, fått mig en härlig förkyning och här hemma så fortsätter renoveringen av övervåningens hall.
Nu har fler Huntonitskivor kommit på plats och det är så kul att se skillnaden.
Fick ett Renskinn när jag fyllde år som är tänkt att hänga på en väggen där de nya panelerna är på.
Fick även fina vinglas från Ittala och mycket mer...

Ha en underbar helg.
Här ska lagas hemgjord Pizza.
Ta hand om er...
Veronica.

På väg upp i trappen mot toadörren, lister och dörrfoder ska upp. Bortse lite plastsäckar och byggmaterial.

Väggen där Renskinnet ska hänga och 2 Mörkbruna skinnfåtöljer ska stå.

Väggen bakom ska det bli en liggande panel i mörbrunbets på.

Sovrummet och ut mot hallen sov vi renoverar i =) Golvet här inne ska bli samma som det som ligger i hallen under pappen.


Mina fina presenter.

4 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott får jag ju säga då! Renskinnet bara äääälskar jag, sånt är så hemtrevligt.
    Må så gott
    //bara anna

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket =)
    Ja visst är dom fina, jag blev så glad.
    Ha en fin dag.
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Hipphipphurrra till den bästa inredaren.
    Jättetjusigt blir det.
    God fortsättning till er

    SvaraRadera
  4. Tusen tack =)
    Och en riktigt god fortsättning önskar vi tillbaka.
    Kram.

    SvaraRadera