onsdag 12 februari 2014

Bara sista biten kvar...

Nu är det bara en liten liten bit kvar innan vi är i land.
Sista biten av Laxrosa tapeten som syns längst ner i trappen sen är det klart så gott som på lite smålister.
Trappen ska jag måla en sista gång i dag och sen kommer lite före och efterbilder på den med.
Vilken skillnad det blivit.
Här kommer en liten bildserie på före och efter än så länge.

Ta hand om er...
Veronica.




Så här såg det ut när vi köpte huset, förra ägarnas saker...

Nu..Snart klart.







In mot toaletten sovrummet och extra rummet. I båda sovrummen ska samma golv läggas in.

5 kommentarer:

  1. Riktigt, riktigt snyggt! En sådan skillnad. Jag förstår verkligen att ni är nöjda! Där får du nu sätta dig med ett glas rödvin och njuuuta!

    SvaraRadera
  2. Det blir ju jättefint :)
    Vilket jobb. Kram

    SvaraRadera
  3. Urtjusigt, duktig du är.

    SvaraRadera
  4. Tack snälla ni =)
    Ja gösses så skönt att det snart är klart.
    Vilket slit, ibland undrar man verkligen vad man håller på med haha.
    Men bra blir det.

    Kram på er.

    SvaraRadera
  5. Waow, så himla fint det blev!!! Smakfullt och riktigt hemtrevligt. Golvet tycker jag är SÅ snyggt, vad heter det?

    Du, om du vill får du gärna uppdatera min adress i din blogglista. Jag försöker göra en lista innehos mig nu men jag begriper mig inte riktigt på hur jag ska få till det. Men det kommer....

    Kram

    SvaraRadera