onsdag 16 juli 2014

Måla måla...

God kväll =)
Här hemma fortsätter vi att måla huset, eftersom vädret inte ville vara på vår sida innan semestern så får vi göra det nu istället.
Jag målar även på mitt projekt som ska bli pallkragar med grusgångar som ska grävas emellan.
Det ska nitas fast plast på insidan av pallkragarna så dom håller längre och inte börjar murkna.
Sambon fick en Blåbärsbuske, Jordgubb och Smultronplantor när han fyllde år i helgen så dessa ska planteras.
Tänker mig lite buskar på sidorna också och kanske ett litet bord och stolar =)
Jag tycker det är kanokul att fixa och dona i trädgården, inte för att jag kan så mycket men jag försöker lära mig.
Vi har en tomt på 2000 kvm så jag har lite plats att breda ut mina projekt på =)

Önskar er en fin kväll.
Kramar.




1 kommentar:

  1. Det ser ut att bli kanonfint! Själv har jag redan en trädgård som de förra ägarna fixat till så jag har inte energin att göra mer med den än att klippa gräset. Men sådana där pallkragar är väldigt snygga. Hoppas du blir nöjd med resultatet!

    SvaraRadera