tisdag 15 juli 2014

Semester...

Vi har varit iväg 1 vecka med husvagnen på semester, så härligt vi har haft det.
Vi hamnade på Västkusten som ligger mig varmt om hjärtat och på en väldigt fin Camping (Apelviken) Precis vid havet.
Idag har jag varit rökfri i 8 dagar och jag tycker det går väldigt bra, lite sug kommer såklart emellanåt och humöret kan pendla.
Men det viktiga är att jag låter bli......Och det gör jag.
Min sambo är kanon duktig han med för han har slutat snusa och har hållt uppe i 1,5 månad.
Jag är mäkta stolt över honom.

Önskar er en fin dag.
Kram.








1 kommentar:

  1. Å vad vackert Skönt med semester i detta underbara väder.
    Jag har vare rökfri 3 år och som du säger, suget kan komma. Men att tänka på då är att man är jädrans duktig som kunnat låta bli giftpinnarna.. Peppa sig själv hela tiden. Säg det högt så det ekar;-)
    Kämpa på , vad duktiga ni är och vad mycket annat kul man kan göra för de pengarna man spar på giftet.
    Ha en fortsatt skön semester i finfina vädret.

    SvaraRadera