tisdag 26 augusti 2014

Att inte kunna vänta..

Otålig är mitt förnamn.
Om jag får för mig något så har jag svårt att vänta, som när jag var yngre och jag fick för mig att färga håret sent på kvällen (när alla butiker var stängda) så for jag iväg till macken och köpte hårfärg?!!,....sällan lyckat resultat.
Numera när jag är äldre så har jag tack och lov lugnat mig en smula men inte helt.
Så igår blev jag så sugen på att slita bort sommarblommorna (som sett sina bättre dagar) sagt och gjort så idag planterade jag ljung...Och la dit en pumpa på farstukvisten.
En smula tidigt kan tyckas men sådan är jag, haha.
Så detta är resultaten.
Önskar er en fin dag.
Kram.






2 kommentarer:

  1. Haha jag stod och tittade på höstblommor idag när jag var och handlade. Är med grymt sugen på att plantera "hösten" nu. Kram på dig och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Det var väl inte för tidigt! Jag köpte bollkryss förra veckan, underbart med höstplanteringar!

    SvaraRadera