söndag 30 mars 2014

Härlig helg..

Släckte ni ner på Earth houer igår?
Det gjorde vi och tände upp massor med ljus och spelade spel med min systers tjejer som sov över hos oss =) mysigt.
Idag for vi iväg på utflykt till Marmorbruket (Kolmårdsmarmor) som ligger en liten bit bort från där vi bor.
Med oss hade vi fika och även min Mor och Far följde med oss.
Vi vandrade längst leden och njöt av solen, den vackra Marmorn och utsikten.
Supermysig helg med andra ord.

Önskar er en härlig söndag.
Kram Veronica.








6 kommentarer:

  1. Nej, vi släckte inte ner, tyvärr. Vi glömde bort det och kom inte ihåg förrän timmen var slut. Typiskt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha jaja man kan inte komma ihåg allt heller ;)

    SvaraRadera
  3. Vi förlovade oss där uppe 9 på toppen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och den fina bilden du scrappade älskar jag, den borde du rama in gumman.
      Kramar.

      Radera
  4. Ja det vore kanske något. Det har jag inte tänkt på ens. Den ligger nerpackade någonstans.

    SvaraRadera
  5. Jag var inte hemma när det var earth houer, men annars hade jag släckt. så mysigt det såg ut :)

    SvaraRadera