lördag 8 mars 2014

Köpe lycka...

Ibland blir man bara sådär tokglad när man handlat något fint och gjort ett fynd.
Som idag.
Jag stod på jobbet när mannen i mitt liv skickade ett mms på en helt underbar utegrupp ( Vi satt i husvagnens camping möbler förra året) Å himmel så fin.
Att den dessutom var förra årets modell och ett visningsexemplar gjorde oss inte ett skvatt när vi fick den för ett löjligt billigt pris.
Så över till Statoil på andra sidan och koppla på ett släp och hemåt med skönheten.

Nu vill jag bara ha vår och sommar, hoppas det blir en solig sådan så vi får mycket njutning i dom nya möblerna.

Jag ska bara slipa av trallen innan dom nya möblerna får flytta upp på altanen, den blir i en ljusgrå lackfärg.

Ta hand om er....
Veronica.

På bilden står gruppen i affären fortfarande.

6 kommentarer:

  1. Jättejättefin, vilket fynd. Det blir en finfin sommar så ni lär få njuta i den många, långa dagar och nätter;-)
    Må gott och ha en fin solig dag.

    SvaraRadera
  2. Tack =) Ja hoppas sommaren blir varm och fin i år.
    Önskar dig med en fin dag =)

    SvaraRadera
  3. Snyggt, särskilt bordet gillar jag.

    Skön söndag till dig.

    SvaraRadera
  4. Tack.
    Ja det är lite annorlunda.
    Detsamma till dig =)

    SvaraRadera