onsdag 25 juni 2014

Hårt arbete..


Hej det var ett tag sedan sist.
Här hemma ligger vi i och arbetar av det som behövs göras innan vi går på lite semester.
Tanken är att vi vill klara av så mycker som möjligt så att vi bara kan njuta på semestern.
Det innebär mycket jobb just nu.
Vi jobbar på våra arbeten och även när vi kommer hem så sömnproblem är inget vi lider av här hemma =) Vi somnar innan vi lägger huvudet på kudden haha.

I måndags klippte jag häcken på baksidan.
Den är ca 40 meter lång och hade börjat bli väldigt hög.
Och så fortsätter vi tvätta huset innan målning.
Vi hade tänkt måla huset i helgen men som det ser ut nu så ska det regna, men vi håller en tumme.
När huset är färdig målat så kommer jag äntligen börja med mina pallkragar som jag kan plantera ut det jag har sått =)

Önskar er en fin dag.( Lite suddiga Mobilbilder)
Kramar.





5 kommentarer:

  1. Här ska det med regna :-( och inte så lite heller, det är så himla typiskt. Barnen och jag ska roa oss med loppisbesök. Du får följa med om det regna och ni inte kan måla. Puss & kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör jag gärna i så fall, vi kommer hålla tummarna nu för att det inte regnar men annars hör jag av mig på lördag =)
      Puss o kram.

      Radera
  2. Ja Ronnie hade tänkt måla hela dagen på lördag och jag tänkte vi skulle hålla oss borta. Håller verkligen tummarna för att regnet lyser med sin frånvaro hela helgen, både för er och för vår skull. Vi måste ju bli klara med målningarna så vi får tid att ses igen ju.

    SvaraRadera
  3. Ni får måla på som tusan imorgon, regnet börjar fredag em. och hela helgen.
    Ha en fin torsdag.
    Häcken blir döbra;-)

    SvaraRadera
  4. Vilket jobb, men fint blir det. Här måste vi med klippa häck, dock får vi offra en dag på semestern :)
    Kraam

    SvaraRadera