måndag 16 september 2013

Harmoni.

Jag vet inte varför? men det är viktigt för mig att ha balans i min Inredning.
Om två fönster i samma rum inte har ungefär liknande lampor och blommor så tycker jag det blir det lite stressande.
Och att det mesta följer en linje i ett rum liksom.
Knasigt?
Och 3,5,7 regeln i Inredning tycker jag är snyggast, alltså ex 3 ljus eller 5 ihop och inte 2, eller 4.
Haha men det är faktiskt finare.
Galen är jag men någon ska ju vara det med.

Hoppas ni har en fin dag.
Mys till det med lite tända ljus ( 3 eller 5 st hahaha)

Ta hand om er...
Veronica.


2 kommentarer:

  1. Haha vad rolig du är;-)
    Faktum är att det ser bra mycket trevligare ut med lika. Så du är helt normal;-)

    Ha en kanon dag.

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att jag inte är ensam att tycka att det ser trevligare ut =)
    hahaha.

    Ha en underbar dag.

    SvaraRadera