söndag 8 september 2013

Hur fina?

OM vårt kylskåp mot skulle förmodan gå sönder någon gång så skulle jag så gärna vilja ha ett Smeg kylskåp.
Hur fina är dom inte? Som ett smycke för köket.
Men hua så tokdyra.
Tur att drömmar är gratis =)

Idag är jag ledig och vaknade inte alls upp efter en lång sovmorgon utan tassade ner ganska tidigt.
Men vad jag älskar att vakna upp på lediga dagar och bara njuta av tystnaden, ha en date med datorn och en kopp kaffe i handen.

I dag tänkte vi ta en tripp till Ulfåsa möbler och titta, klämma och känna och oja oss över allt vackert dom har där, ta en fika och mysa bara jag och min finaste.
Sedan i eftermiddag ska vi till BB och hälsa på den nya lilla familjemedlemen i hans systers familj och passa på att lukta lite på bebis =)


Önskar er den finaste av söndagar.
Ta hand om er.....
Veronica.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar