torsdag 3 april 2014

Småsaker....

Ibland är det dom små detaljerna som gör det.
Som te.x denna Duschstril till kökskranen, så himla bra den är.
Larvigt kanske men jag är helnöjd och går och svänger runt munstycket och spolar sidorna i hon, bara för jag nu kan det hahaha.
Köpte oss även en varsin krok till sovrummet och hängde upp våra morgonrockar vid våra respektive sidor av sängen, nu kan man bara kliva upp en ledig morgon och svepa om sig morgonrocken.
Längtar nu tills vi tar tag i sovrummet och lägger in det nya golvet och målar väggarna.

Kram Veronica.





6 kommentarer:

  1. Vi hade en sån till kranen i stan. Måste köpa en nu med. Bästa saken. :-) ha en bra dag/kväll puss å kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det måste du göra =)
      Detsamma hjärtat, puss o kram.

      Radera
  2. Såg ett till bekant ansikte hos Lotta så då var jag ju tvungen att kika in här med :)
    Länge sen sist, alltid kul att se gamla skolkamrater och vad alla pysslar med nu för tiden.
    Så fint hus ni har och mysigt sovrum på bilderna ovan.
    Ha det så bra!
    Kram / Cattis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej gumman =)
      Å vad kul att du hittade hit, så länge sen som som sagt.
      Tusen tack =)
      Så söta grabbar ni har, jag kikade självklart in hos dig med.
      Jag lägger in dig i min lista så jag följer med lite, haha.
      Kramar så länge.








      .
      Tusen tack. Jag kikade även såklart in hos dig, så söta grabbar ni har.

      Radera
  3. Ni får det så himla fint! Härligt när renoveringen är klar! Supersnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack så glad jag blir att du gillar det.
      Å superstort grattis till dig och läsarstatistiken, wow säger jag bara.
      Må så fint.

      Radera