tisdag 25 juni 2013

Äntligen...

Varje gång jag nämnt att jag ska fortsätta måla så har det börjat regna!??! Äntligen har jag kunnat grundmåla klart hela altan staketet =) lycka, sedan under semestern så kanske vi kan måla färdigt allt och då kunna ställa upp alla möbler. Så härligt att stå och grunda och vinden sveper med sig doften av den nyutslagna Doftjasmin buskens underbara doft.
Idag är jag ledig och ska in mot staden en sväng och gå på Knäppingsborg och ooooa lite och sedan ska jag och darling mötas för att handla bänkskivan till köksön när han slutat jobbet.

Ta hand om er....
Veronica.

Blev så mycket bättre med vitt istället =)


Även innifrån matsalen harmoniserar det bättre med vitt staket.

2 kommentarer:

  1. Det blir ju så jädrans bra;-)
    Finfint!!
    / G

    SvaraRadera
  2. Tack rara =) Ja det känns som det blir bra =)Ha en fin kväll.

    SvaraRadera