onsdag 19 juni 2013

Min kärlek..

Mannen i mitt liv som jag älskar för allt det där han är, som jag fattas. För hans ankrade, tysta mot mitt fladdriga, gestikulerande. För hans orubbliga lugn mot mitt eviga harhjärta, och för hur han tar ner mig på jordelivet igen efter mina utsvävningar och lugnar ner mig i det stressande kaos jag lyckas ordna.
Hur jag ändå lyckas smitta av mitt flamsiga bus och se hur det glittrar i hans ögon.
Att få ett telefonsamtal bara för att få höra " jag älskar dig"
Mitt älskade finaste, JAG ÄLSKAR DIG.


4 kommentarer:

  1. Det var väldigt fina ord! Blir alldeles varm i hjärtat när du talar så om bror min! Jag är lycklig över att ni två är ett!

    SvaraRadera
  2. Det var det vackraste. Han måste vara lyckligaste mannen;-)
    All lycka till er!!

    SvaraRadera
  3. Säg åt han att dra upp byxerna! :)

    SvaraRadera