måndag 10 juni 2013

Kuligheter...

Att vänta på paket som är beställt är så himla skoj.
Jag har beställt en av de finaste presenter enligt mig till en liten tjeja som fyller år i helgen som kommer.
Jag kan tyvärr inte själv vara med då vi är bjudna på jobbet till chefens landsställe och det vill man ju inte missa =)
Men jag hoppas presenten blir uppskattad, så som jag skulle gillat den när jag var liten.
Jag brukar tänka tillbaka på vad jag gillade när jag var liten och handla därefter.
Jag var ingen barbie tjej utan gillade lego och trollerilådor...Nu är det inget av det som jag beställt men bild kommer när presenten är överlämnad.

Jag längtar även tills sambon fyller år och tanken är att ha långbord i trädgården och duka fint med mat och fika, jag har längtat så efter att få duka i en trädgård och äntligen är drömmen sann.
( Så länge regnet inte står som spön i backen) Jag har även beställt fina sugrör (haha) och ska göra pompoms att häng i trädet där borden ska stå.
Jag älskar att duka och fixa, jag blir som ett barn =)

Ta hand om er...
Veronica.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar