onsdag 26 juni 2013

Skogens guld...

Idag kom mor och far förbi med lite av skogens guld =)
Inget tog dom till sig själva, utan vi fick det som dom plockat. Jag kontrade dock med rabarber som dom fick med sig hem, det var det eller omogna jordgubbar jag kunde bju på =).
Vi har även varit på Bauhaus och beställt en bänkskiva till köksön, dom hade bara tunnare skivor hemma och våra ekbänkar hemma är 4 cm och det vill vi ju även ha på ön, så om 4 veckor då!??! Jaja den som väntar på något gott.

Ta hand om er....
Veronica.


2 kommentarer:

  1. å så gott! måste jag ge mig ut i skogen. Älskar kantareller!! :) kram

    SvaraRadera
  2. Ja nu är dom på gång =) Jag hoppas hitta så där massa som alla andra verkar hitta, har hört om förra året då folk bar hem kassar!!!? Vi fick bara hem lite bottenskrap i korgen då =) Kramar.

    SvaraRadera