torsdag 24 oktober 2013

Fyndat....

Hur glad blev inte jag igår när jag gjorde ett otroligt fynd innan jobbet?
Hittade denna fina och gnuggade mig i ögonen, för inte kan den vara så billig?
Jorå 25 ynka pickadoller var den nersatt till =) !!!!!!! Tokigt.
Den hade kostat 298:- och var visserligen lite dammig och tilltuffsad där den stog men jag slängde snabbt ner den i korgen och nästintill skuttade fram till kassan. Efter lite puts så står den nu där....På köks ön med bakformar i lådorna.

Önskar er en fin dag...
Ta hand om er..
Veronica.




4 kommentarer:

  1. 25 spänn bara!? Vilket fynd! Och den är ju som gjord för att stå där på bordet hos er.
    Ha en bra dag
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Ja visst var det ett klipp =)
    Tack och en riktigt fin dag önskar jag dig.
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera
  3. jättefynd! vad kul de måste vara att hitta massa snyggt.
    Tänkte på att om du hade ett litet eget fint cafe någonstans, vad fint inrett det skulle vara med all din härliga fantasi och inredningskunskap. Lite chabby med mycket vitt, inte sant;-)
    Ha en finfin dag!!!!!

    SvaraRadera
  4. Å tack snälla vad glad jag blir i hela mig när du skriver så fint =)
    Ett eget Cafe vore mer än en dröm, men vem vet vad framtiden bjuder på =).

    Ha en underbar kväll.
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera