lördag 19 oktober 2013

Gnistrande kallt...

Idag är det vitt av frost ute och solen skymtar på sina ställen, det är så himla fint ute.
Jag sitter med en kopp kaffe i soffan och njuter en smula innan det är dags att bege mig till jobbet.
Nu när det mörknar fort ute så har jag bytt ut ljuslyktorna som jag hade i vardagsrumsfönstrena till lampor.
Känns verkligen som man behöver det ljus man kan få snart så jag rustar oss =)

Jag önskar er en fin dag och var rädda om er om ni ska köra bil, det är halt och förrädiskt på sina ställen.

Ta hand om er...
Veronica.




2 kommentarer:

  1. Roligt att hitta in till dig, så mysigt ni har i hemmet. Var i landet bor du? Här är det med lite frost på marken i dag och månen har lyst hela natten, kanske därför jag inte sovit så bra.
    Ha en skön lördag
    //bara anna
    Annacecar.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Hej =)

    Tusen tack så kul att höra.
    Vi bor i Kolmården i Östergötland.
    Ja man blir lite påverkad av fullmånen faktiskt, lite häftigt det där.
    Jag blev lite nyfiken på din blogg =) måste gå in och kolla lite =)

    Ha en fin kväll.
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera