måndag 7 oktober 2013

Tassel..

Ja vad ska jag säga?
Även jag har kommit hemdinglandes med en nu...
Tassel!!?
Fast visst är den lite söt?
Den hänger i nyckeln på dörren in under trappen där vi förvarar en hel del massa skit.
Dammsugaren skulle få bo där men nu vet jag inte vad som har hänt där inne? Jag tror faktiskt sakerna förökar sig nattetid!!!?!.

Även dessa hjärtan i rotting fyndades i dag och ska hänga i köksfönstret med dom nya Julgardinerna som anländer vilken dag som helst.
Och ett "fake" blockljus med fladdrande veke som tänder pch släcker sig själv i 4 eller 8 timmar ( Man bestämmer själv hur länge) samma tid varje dag.
Detta måste vara för bra för att vara sant? Jag ska prova i lyktan ute vid entren.
Så smidigt om det fungerar, då är det tänt när man kommer hem och man behöver inte oroa sig för att glömma släcka det eller att det ska börja brinna =) Fantastiskt.
I vardagsrummet har Ullmattan fått komma fram nu när det börjar bli ruggigt ute.

Ta hand om er...
Veronica.

Tassel, ska byta den guldiga nyckelbrickan mot en svart.


Rottinghjärtan.

"Fake" Blockljuset.

Ullmattan.




2 kommentarer:

  1. Jättesnyggt.
    Läckert med tassels;-)
    Nyckellåset sprayar du enkelt med svart färg.
    Det har jag gjort. Men visst är det kul att köpa nytt iof.
    Kanonfina rottinghjärtan. Här blir man lite smått köpegalen haha
    Vilken inspiration.

    Ha en go dag fina du.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du =)
    Då ska jag prova och spraya, det behöver ju inte vara nytt.
    Ljuset däremot är inget jag rekomenderar, det lyser i så konstig färg (Brand orange) så det såg ut som ett Halloween ljus =) men det kostade ju bara 29 kr så vad hade jag väntat mig haha.

    He en fin kväll.
    Kram Veronica.

    SvaraRadera