lördag 26 oktober 2013

Glad...

Vilken dag =)
Idag stod jag på loppis och jag måste säga att det gick riktigt bra. Lite frusen nu bara, men mycket nöjd.
Under dagen när jag stod på loppisen så fick jag ett mail...En man ville köpa 1 av mina tavlor som jag målat =) Sagt och gjort nu hänger den hemma på hans vägg.
Wiihoo min första sålda tavla.
Jag blev så glad så jag ringde alla i min familj och berättade. Tänk att någon vill ha mina alster på sina väggar hemma, stort, mycket stort för mig.

Önskar er en härlig kväll.
Ta hand om er...
Veronica.

4 kommentarer:

  1. Grattis till såld tavla :)
    Vilket fint hem, Ha en fin kväll Annika

    SvaraRadera
  2. Tusen tack =)
    Vad kul att du tycker det är fint.
    Kikar in en sväng på din blogg =)

    Trevlig kväll.
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera
  3. jätteskoj för dig.
    Det är du mycket väl värd.
    Det piggar upp och stärker ens självförtroende.
    Stort grattis till dig!!!!

    SvaraRadera
  4. Tack =)
    Ja det är verkligen super kul.
    Känns så himla stort.

    Önskar dig en fin dag.
    Mvh Veronica.

    SvaraRadera