måndag 28 oktober 2013

Helge..

Igår kväll tog jag mitt dåliga humör och min finaste sambo i handen och vandrade ut på en promenad. Halvvägs blev det kolsvart då vi upptäckte att här finns minsann inga gatulampor?!! Haha vi flyttade ju in på våren och mörkret kommer ju liksom nu. Ett litet hårdare tag om sambons hand och så traskade vi vidare.
Vi har en älg som gillar vår trädgård och som gärna spenderar lite tid hos oss ibland och igår när vi nästan var hemma så stod han där i skogen bara några meter ifrån oss. Gisses så rädd jag blev, höll på att springa in till grannen =).
Han höll sig i skogen så vi kom hem till slut trots att jag inte gärna ville gå förbi.

Idag har jag fått en beställning på två tavlor till =) Å himmel så skoj.

Nu håller vi tummarna att stormen mojnar och att det inte blir så farligt som det är förutspått.....
Fy så otäckt.

Håll i varandra ikväll och ta hand om er...
Veronica.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar