lördag 15 mars 2014

Att bli med släpvagn...

Å som kom dagen som mitt finaste i livet (Sambon) längtat så efter, vi har blivit med släpvagn.
Å vad gör man inte då? Jo man slänger på allt bröte man hittar och stört sig länge på och inviger den så klart =) ( I stormvind)
Vid änden av vår grusnedfart har vi haft den som jag kallat för kistan...Ett fulare åbäke kan man leta sig trött efter, allt möjligt växte där i och stenplattorna?!? Fy så illa dom såg ut.
Så idag har jag grävt upp en himla massa jord och släpat bort stenplattorna (så vi hade något att inviga vagnen med)

Jag tänker mig att vi bygger en pergola i vitt som vi sedan ställer en bänk under så man kan sitta och mysa lite. På pergolan vill jag ha Humle som klättrar och ett par gräsbuskar som är på sidan av bänken....Hoppas ni förstår? haha.

Lite bilder före och efter:



Efter..


Lånad bild. En något längre pergola och med en fristående bänk under, och humle som klättrar på pelarna.

Lånad bild men några liknande buskar vid bänken.

2 kommentarer:

  1. Det blir nog jättesnyggt! En släpvagn är ju toppen att ha,särskilt när man har mycket skräp och vem har inte det?

    SvaraRadera
  2. Haha ja det är verkligen kanon, skräp har man gott om =) Särskilt när man vill göra om lite överallt som jag vill =)

    Må så gott, kram.

    SvaraRadera