söndag 9 mars 2014

Utedag...

Så skönt det är när något man stört sig länge och gått och blängt på blir gjort.
I en buske har det gamla murkna staketet suttit kvar och eftersom vi flyttade in förra våren så hade det redan blivit lite grönt och insnårat i buskarna och därmed svårt att få loss, idag rök det äntligen.
Så himla skönt, nu ser det fräscht ut och jag slipper slänga blickar åt det fula staketet mer.
Nästa helg är jag ledig och då tänkte vi hyra ett släp och frakta bort en hel del gammalt bröte som jag vill ha dän.

Ta hand om er....
Veronica.

Gjorde inte en människa glad...


Det staketet som är kvar ska så småningom bytas till ett vitt istället.



Vår Altan där möblerna vi köpte står under presenning och väntar på varmare grader =)
( Tegelpannorna som står på sidan av huset vid grunden är tillfälligt ditsatta för att inte snön skulle täppa till luftspjällen i grunden)

5 kommentarer:

  1. Guuud vilket fint hus :) en riktig dröm kraam

    SvaraRadera
  2. Åh så himla mysigt o charmigt ni bor, så där ser mitt drömboende ut... Jag drömmer vidare o myser till dina bilder :) Trevlig måndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej å tusen tack =)
      Så roligt att du tittade in hos mig.
      Önskar dig detsamma =)

      Radera
  3. Guuu vilken skillnad utan staket. Mycket bättre utan.
    Jättefint är det.
    Ha en fin dag.
    Kram gamla grannen:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej.
      Ja visst blev det bättre utan =)
      Jag har stört mig länge nog nu haha.
      Är det gamla grannen brevid oss här?
      Kram.

      Radera