torsdag 6 mars 2014

Pumpar...

Jag har varit på jakt efter en Diskmedelspump och en liknande Tvålpump till köket.
Dom ska helst vara i porslin och ganska stilrena.
Vi hade en Diskmedelspump innan från Cult design som jag gillade massor men som nu med några år på nacken har spruckit och krackelerats på utsidan och släpper t.o.m genom lite diskmedel i sprickorna.
Jag tror att den med år av innehållandes diskmedel helt enkelt frätt sönder.
Idag hittade jag nya och är mycket nöjd att få kasta av med det gamla läckade åbäket.
Nu slipper vi tvätta händerna i diskmedel (iköket) utan har nu även en tvålpump.
Så skönt för mina nariga gamla tassar.
 Eftersom jag arbetar med Livsmedel så tvättar man inte bara händerna ett oräknerligt massa ggr på jobbet per dag, utan det sitter liksom i ryggraden så jag är nog lite manisk även hemma med det där vaskandet =)

Ta hand om er...
Veronica.





2 kommentarer:

  1. Såå fina :) Nja det är ju inget vidare att tvätta sig i diskmedel.
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Tack =)
    Nej det känns inte bra att tvätta sig i diskmedel bara för att man är lat och inte orkar gå upp till badrummet =) Nu är det ändring på det.
    Har redan tvättat mig ett par ggr =) haha.
    Kramen.

    SvaraRadera