onsdag 26 mars 2014

Ullared...

Å så sitter jag här nöjd som få...
Igår kom dagen som jag väntat på.
Resan till Ullared och shoppingparadiset.
En himla massa fint kom jag hem med, bl.a en jättestor jättetung utekruka i cement som Busschaffören fick en fladdrande blick och en liten svettpärla på överläppen när han såg vad som skulle bäras in i släpvagnen som vi hade efter dubbeldäckarbussen, vi var 85 pers på bussen =) galet trevligt.
En fin väska och nya sovrumslampor som är så fina att jag går och stryker skärmen varje gång jag går förbi.
Nya underlägg i tyg som kommer bli så fina på nya utebordet.
En hel del annat handlade jag med, vagnen var så full att saker hängde på linkilur och jag hade visst tappat en del saker på väg mot kassan märkte jag när jag kom hem haha men dessa vill jag visa er:

Önskar er en fin dag.
Kram Veronica.








2 kommentarer:

  1. Guuu vad fint.
    Härliga färger dessutom.
    Men du har bra smak, det vet vi ju redan;-)

    Trevlig dag i snöyran.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack så snällt skrivet =)
    Önskar dig en fin dag.

    SvaraRadera