fredag 21 mars 2014

Blomster..

Igår kom en fin vän till mig och hälsade på.
Med sig hade hon en underbar bukett med orangeröda tulpaner till mig, så idag har jag bytt vatten och pillat lite på dom för att förhoppningsvis få njuta av dom länge.
Tulpanerna jag köpte i söndags står sig fortfarande efter lite nya snitt och friskt vatten byte.
Den lilla krokus blomman.....Ja jag vet inte vad som hände där =) haha.
Solen strålar idag och min Mor och syster kommer till mig om en stund, mys.
Imorgon ska jag försiktigt börja jobba igen =)

Önskar er en fin dag.
Kram Veronica.





2 kommentarer:

  1. Vilken vacker bukett och så dekorativ och fint du har det i hemmet. Önskar en trevlig helg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack =)
      Ja det är härligt med blommor inne nu innan man kan börja plantera ute.
      Trevlig helg till dig med =)

      Radera